Dagen efter

Jora satte, jag tänkte att efter att ha kört träning (ngn typ av aktivitet) varje dag i 2 veckor så var jag jävlit danssugen igår. Hm ja, det låter iaf bättre att säga så. Efter kanelshots, a trip down memory-lain, en lack vakt, tårar, känslostormar, förbannad hamster, så skrapade jag upp mig själv idag och tog mig en halloumimacka och en latte. Några timmar senare började jag känna mig levande. Galet.
Är iaf galet nöjd att jag flörtade in mig gratis inträde samt hittade en tjuga i entrén som fick pröjsa min garderob :)
Jora satte, fick däremot vettiga saker gjorda, har sopsorterat och styrt upp under diskbänken så det är lättare att sortera skiiit´n, handlat för några hundralappar (running out of keso!!!) och betalat räkningar.

Idag är jag vuxen, igår var jag ålderslös. Undrar vad jag är imorn.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

enbitavkakan

När du både vill ha kakan och äta upp den

RSS 2.0