Vår-Malmö

Åh idag är det såå fantastisk väder i Malmö. Solen har riktigt stekt mot fasaden idag. Jag har försökt att plugga, det har powernapats i huset, jag har hållt i spinning imorse okristligt tidigt, städat godisskåpet(haha). Kan låta som en trevlig dag. Och det har det varit också. Terry har svängt runt som bara en Terry kan dock.
 
Plugget hänger som ett åskmoln över mig just nu. Har för många uppgifter på en gång i huvudet. På lördag ska en stor sista uppgift in på en kurs - då släpps en sten från mina axlar. Förutsatt att jag hinner blir klar alltså. 
Samtidigt som skolan har vassa klor i mig så ska allt styras upp. Allt. Pallar inte när saker läggs på hög på en. Fan ge mig sommar och ledigt och frihet!!
 
Nu ska jag iväg och leda dagens andra pass - pengar + träning = ♥
 
Kraum


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

enbitavkakan

När du både vill ha kakan och äta upp den

RSS 2.0