Trivs.

Ligger i soffan och trivs. Ja det är lördag och sol ute och jag borde göra det eller det. Men det blåser så jävligt i Malmö idag så jag tänker inte gå ut mer idag. Vi har besökt Garaget där Tjejjouren serverade veganvåfflor till brunch. Vi kom sent så vi fick håva i oss den våffeldeg som fanns och mackor med örtsalt på. Jey!

Men jag måste säga att jag trivs att ligga här i soffan. Kroppen har äntligen börjat tina och jag ser fram emot lite lone-time, plugg och läsning. Kanske träning vem vet. Sugen på att göra matpaj och baka en banankaka. Vi får se vart man tar vägen. Den som lever få se.

Vem bryr sig om tiden ens.


Kommentarer
linda

KARIN!!!!!!!!!!!!! Hur mår du? bloggar du fortfarande här? Kram Linda

2013-03-26 @ 01:15:14
URL: http://soullfood.blogg.se
Karin

Heej linda! ja ibland så :) har fått lite skrivsug igen. hur mår du? kram

2013-04-18 @ 15:21:34


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

enbitavkakan

När du både vill ha kakan och äta upp den

RSS 2.0