Tomt

Idag åkte min fina hem.
Bah.
Känns tungt, sov oroligt, var lite vaken vid kl 4 av att Terr gick hemifrån och somna om lite, vakna hundraelva ggr och drömde konstiga saker, trodde jag var vaken, trodde att jag prata i telefon, drömde att Terr va där.
Visste inte vad som var dröm och verklighet ungefär.
 
Värdelöst.
 
Men jag drog i mig energi på morgonen, kände inte efter, packade ner det sista i väskan och gick hela vägen till jobbet och pratade med T typ hela vägen.
 
Känns konstigt och det kommer vara tomt hemma utan honom.
Ingen kaffekanna i köket. Inga Greenpeace-pins utspridda på alla golv. Inga hundra dojor som ligger i hela hallen.
Ingen eltandborste som ramlar ner i handfatat så fort man rör sig i badrummet.
 
Kommer sakna det.
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

enbitavkakan

När du både vill ha kakan och äta upp den

RSS 2.0