Morgonpromenad

Har varit nyfiken på att testa att gå till jobbet, struntade i det för någon dag sen, då jag vaknade av regn. Som självklart drog över till toksolig dag men det är ju typiskt min tur ;)
Imorse tog jag mig iväg i alla fall. Tar väl runt 50-60 min och tidsoptimist som jag är, så kom jag hemifrån en kvart senare än jag tänkt. Men som tur var så stannade snälla Eddie på vägen och plockade upp mig, lökig och glad haha.
 
Sjukt skönt och jag behöver inte direkt gå upp så mycket tidigare än vanligt. I med lite te och energiiipilz och stapla iväg. Tom väskan var blöt efteråt, men sjukt skönt i solen var det att gå de va 6,9 km. Peppttt!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

enbitavkakan

När du både vill ha kakan och äta upp den

RSS 2.0