Veckans träning 29

Måndag: vila (kroppen jobbade ur festivalens gifter..)
Tisdag: morgonpromenad till jobbet 6,7 km, bodypump 55 min (kväll)
Onsdag: lunchträning mage + (övre) överkropp
Torsdag: morgonpromenad 6,7 km, spinning 55 min + 1 superset axlar (instruerade)
Fredag: morgoncykel 55 min (instruerade)
Lördag: vila
Söndag: morgonlöpning ca 30 min
 
Den här veckan blir det bara festival och dräggande så nå vidare träning blir det ju inte, fast träningspeppen är på topp! Har 2 veckor ledigt och efter Emmaboda kommer jag flänga vidare så det blir väl inte någon träning på i alla fall en vecka, några lediga dagar där följt av en till festival. Jag tror jag tar med löpardojjorna när jag mellanlandar, man vet aldrig :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

enbitavkakan

När du både vill ha kakan och äta upp den

RSS 2.0