Stressmongo.

Är det torsdag? Nahe, bara tisdag??
Vad ska packas, vad ska köpas?
Vad ska jag ha för matta där?
Vad ska jag sätta upp för tavlor där?
Hur ska jag hinna göra det klart innan dess?
När ska jag få tid att pussa på henne?
Vart fan har jag packat ner det dära..!?
Vore ju skönt att sova ut lite..
Vill träna ännu lite tiill!
Ska jag gå morgonpromenad till jobbet imorn?
Vart är mina skor?
Har jag packat träningsväskan?
Vart är proteinet och vart fan la jag matlådan?
Vart är tröjan jag skulle ha imorse, jaha under överkastet..
 
VAD GÖR JAG UPP FORTFARANDE!?
 
vill ni mig nåt så ligger jag spikmattan. 
förhoppningsvis kommer jag inte upp från den.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

enbitavkakan

När du både vill ha kakan och äta upp den

RSS 2.0