..det kommer mera laa la laa...

Mitt i födelsedagar, varsel på jobbet, för lite sömn, skitig hamsterbur och ett tömt vardagsrum så finns träningspeppen där. Ligger och pyr som en liten glöd i bröstet någonstans. Intressant är det men mest är jag imponerad av mitt eget driv. Jag behöver inte piska mig själv, eller slänga i mig magiska energikapslar eller hinka kaffe för att hitta lusten.

Den finns bara där. Som det mest självklara i världen.

Har fortsatt att träna sedan i fredags, varje dag, självklart olika träningsformer och olika intensitet men det är fortfarande någon typ av aktivitet. Jag bara behöver det. Det bara är så, inget forcerat, bara nödvändigt.





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

enbitavkakan

När du både vill ha kakan och äta upp den

RSS 2.0