Träningssvacka

Det har varit alldeles för mkt godis och lite för lite träning. För lite sömn och för mkt jidder. Gaah! Har ju haft lite annat för mig så det har inte blivit så mycket träning i helgen. Men mysiga middagar och en del promenerande istället. Inte så dumt det heller :)

Men den här veckan ska jag träna en massa. Försöka klämma in morgonträning. Lite mer styrketräning. Jag ska försöka få till den här kroppen och satsa på en bodypump-utbildning i december. Kan jag?

Ironiskt att kvällens simpsons avsnitt handlar om att Bart svullat godis nonstop och

blir så fet att Marge och Homer tvingar honom

på fatcamp.

Vad föröker universum säga mig??



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

enbitavkakan

När du både vill ha kakan och äta upp den

RSS 2.0