Mör kropp

Min kropp är mör. Som satan!! Igår tog jag mig ut på en springtur, runt 40 min, sprang inge vidare snabbt och kämpade inte direkt för att få upp pulsen så där rejält. Det var en sån där lagom skön tur, bara rensa igenom kroppen. Hoppade in på fortsättningsyogan direkt efter, svettig som en lite trasa. Åh där lyckades jag med en position jag inte trodde jag klarade. Ett lyft! Både bokstavligt talat och metaforiskt :)
Det enda som känns lite pissigt är att jag inte stretchade ut höftböjarn ordentligt så idag har jag gått med lååånga steg för att försöka sträcka uuut haha. Men strax ska jag iväg och hålla klass, och efter core-klassen så får jag ta och sträcka ut höften ordentligt.
Ska lyssna igenom skivan och spurta till bussen nuu!! Hoppas nååån vill köra cy+co ikväll. Jag som har mitt fina nya gröna träningslinne! Haha, allt för peppen.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

enbitavkakan

När du både vill ha kakan och äta upp den

RSS 2.0