Avslappning

Idag behöver jag bara göra det jag känner för. Behöver koppla bort, behöver ta allt i min takt. Inte stressa, inte tänka på jobb. Umgås med bra människor och må jävligt bra.
Sitter ute hos päronen och gör preciiis det där jag vill göra. Sitter ute på baksidan i solen och tar det lugnt. Lekt med Kevin och gosat i pälsen som har satt sig på precis allt hos mamma och pappa just nu. Pussat på Tyras fötter :)
Tog mig ut på en springtur i morse, fläktade skönt, och även om jag stannade första 5 min konstans för att dra upp brallorna så tog jag mig på en skön 40 min tur. Nu BORDE jag väl palla vårruset på 5 km!??
Solen steker på som satan nu, är sugen på lite gymträning. Man blir direkt sugen på magträning när man suttit på baksidan och solat, haha.
Nu kör vi! Puss på sig!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

enbitavkakan

När du både vill ha kakan och äta upp den

RSS 2.0