Spontan långhelg - winwin!

Jag måste vara klyschig och säga att det är helt underbart med långhelg. Inte planera ett skit (egentligen fanns det planer, men de gick helt enkelt åt helvete..) och glida runt på dagarna och hitta på det som faller en in! Massa tid att träna, laga god mat och knäppa upp tröjan så fort solen hoppar fram bakom molnen.
Jag har tänkt att jag ska hinna med att göra sånt jag inte gör annars, en dag kvar på ledigheten och listan är fortfarande lång. Så jag säger - fuck listor! Det sinnet saknar när man är upptagen 8 timmar om dagen är spontanitet, stressfritt, glädje, skratt och solsken! Det behöver iaf mitt :)
Men imorn blire iaf lite tattuerande och träning! Happinez!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

enbitavkakan

När du både vill ha kakan och äta upp den

RSS 2.0