Hemma

Har precis kommit hem från landet.
Och man känner verkligen när man landat i civilisationen igen.
Jag har haft en kort men ändå mysig helg på landet med hela familjen och gosat massa med Tyra.
Badat, bastat och sprungit 9 km! På en helt okej tid också!
Och när man kommer hem så slås man av verkligheten; nästan 100 döda ungdomar i Norge och Amy Winehouse som hittats död.
Visserligen är det två helt olika dödsfall såklart och har helt olika omständigheter. Men ibland känns det lustigt vilken kontrast det kan bli på det som händer utanför ens trygga lilla bubbla när man dessutom befinner sig på landet, utan tillgång till mobil eller internet. (Okej, om man inte är med sin tekniska bror :) ).
Nu ska jag försöka landa lite, fixa lite grejer hemma och höra av mig till människor jag inte har kunnat höra av mig till.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

enbitavkakan

När du både vill ha kakan och äta upp den

RSS 2.0