Hemma

Då var man hemma igen. Efter en vecka till fjälls. Det har varit sjukt kul, grymt å åka massa, basta, dricka lite och hänga me goa människor. Spank u guys.
Men en massa jävla tankar har börjat veva runt i huvudet också. Saker som man tryckt undan har kommit upp till ytan. Men jag har också kommit med insikt med vissa saker, gillar ett nytt liv som kanske kommer och är lite tveksam inför det jag vill göra men inte gör. GAh, I could go on forever.
Man kan väl säga att någonting avslutades den här veckan och nåt nytt börjar gro. Ibland behöver man lite distans för att komma närmare. Närmare sig själv och situationer. Men den starkaste känslan har dragit över mig idag, Sven åker bort i 5 månader och det känns i magen att jag kommer sakna honom nåt så sjukt mycket.
ledsenkille31 ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

enbitavkakan

När du både vill ha kakan och äta upp den

RSS 2.0