Funderande torsdag

En torsdag. Bara en vanlig torsdag. Pannkakstorsdag. Jag har städat lägenheten, varit på vinden och slängt upp massa skit. Julskit å sånt. Sköööönt. Känner mig lite rastlös. Lite..hm. Vene. Lite så där. På en höft.
Längtar efter resor. Tänk om man kunde resa bort varje helg? Så skulle veckorna kännas lite mer spännande, skulle ju nästan kännas som att när man jobbar så "mellanlandar" man bara, för att sen resa iväg nästa helg igen. Hade pengarna droppat in som morgontidningen så hade det varit häftigt.
Nu ska jag packa ner mig själv i sängen. Först packa ihop träningsväskan - dags för morgonspinning imorn! Måste rota fram någon ny uppvärmningslåt. Tydligen är folk redan trötta på den jag har haha. Kanske är det deras morgonhumör ;)
Gonaatt


Kommentarer
Pauo

Mysiga du! Kom hit och hälsa på har vettja! När jag kommer hem vill jag seriöst folja med på dina pass! Jag har börjat promenera på löpband har! Wohoo! Puss

2011-01-29 @ 06:12:36
URL: http://umbali.blogspot.com
linda

Självklart ska vi ses! Är ledig onsd-tors-fre för träff nästa vecka om du kan? Kram

2011-02-03 @ 06:12:17
URL: http://baduizm.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

enbitavkakan

När du både vill ha kakan och äta upp den

RSS 2.0