En måndag

Ja då var det en måndag. En måndag som så många andra. Jag tänkte vara spontan idag. Så jag bokade tvättstugan på väg hem! Tänk, hur man kan spåra ur en måndag som denna. Har ägnat några tankar till min Paou som finns där borta någonstans. Men till synes så existerar hon inte, inte på stora webben och inte i sitt hem, jag sträcker mig men når henne inte. Vart är hon? Känns inte bra.
Läste ett mail från Daniel och hjärtat kramas om. Tänker på sommaren och hur kul jag tänker ha med honom då.
Irriterar mig på att jag inte hinner med tiden. Varför tar torktumlaren så jävla lång tid när skiten ändå inte blir helt torr iaf!??! Varför kallar dom då det programmet extra torrt undrar jag?!
Aja tur att man kan vända blad till en ny dag! Imorgon är det ju tisdag och då ska jag ju vara på jobbet tidigare.
Tur att man har saker att se fram emot :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

enbitavkakan

När du både vill ha kakan och äta upp den

RSS 2.0