Älskade träning

Fy fan vad jag har saknat den här känslan, att vara slut i kroppen, känna att man är lite mör här och där. När man vet exakt hur illa det kommer vara i armarna om två dagar. Jag kommer varken kunna torka efter mig på muggen, klia mig på hakan eller kramas. Men...SÅ VÄRT! Åh, jag ska fan aldrig bli sjuk. Aldrig i helvetet! Man missar ju massa endorfinkickar! Och lycka! Amagadd! Blev dessutom ännu bättre att ha pulsklockan idag. Bodypump 55 min=390 kcal. Jävligt gött. Och då kände jag väl att jag kuunde ha köttat på lite mer faktiskt. Jag menar, det är så sjukt mkt reps på de klasserna att man ibland inte har en blekaste vad man ska slänga på för vikter inför nästa övning. Jaja. Ilandsproblem kom och häng mig.

Jag kommer sova som en stock nu. Planerar redan för morgondagens yogaklass och, vem vet? Kanske blir det lite morgonpromenix på det hela? :)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

enbitavkakan

När du både vill ha kakan och äta upp den

RSS 2.0