Träningshelg comin up!

Hajar inte att det är fredag ens. Slut i kroppen. Två spinningpass, en bukett tulpaner och en monsterportion pasta senare ligger jag raklång i soffan. Jag pallar inte det hypeade fredagsstressen. Allt man MÅSTE göra för snart är det måndag igen. JAHA? Sen är det ändå helg direkt igen så..

Men för att komma till det positiva; det blir en grym träningshelg! Imorgon är det årliga inspirationsdagen med sats. Tre klasser på förmiddagen, föreläsning och lunch, goodiebags och nya NIKE-skor. Ska bli kul! Ska fan klämma in träning på söndag också. Shit pulsklockan kommer bli helt utsliten redan nu..

Nu ska jag tvätta träningskläder och packa väskan, sen lägga mig raklång i soffan med chaite! MAAAAH ♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

enbitavkakan

När du både vill ha kakan och äta upp den

RSS 2.0