Söndag igen va?

Åh vilken myshelg! Fan inte planerat nåt, lite har gått åt helvitta, å lite annat har blivit mysigt. Jag har bland annat känt vuxenångest när jag valde papperskasse på prisxtra, ätit grym vegan-stroganoff, druckit ett par utsökta GT, ätit en afrikansk banan-potatis,(okej, det var tydligen nån banan man lagar mat på..), kramat på en söt å lite brun vän, fyllt på luft i ett ledset däck, förlorat ett parti PT och kramats äännu mer.
Jajjamensan, jag har tydligen ätit. Massa.
Och tränat. Sprungit på löpband så nu har jag piss-ont i mitt knä. Lite måndagsjobb på det så mår man nog bra.
En ny vecka är på g - hipphurrraa!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

enbitavkakan

När du både vill ha kakan och äta upp den

RSS 2.0