Könstig måndag.

Har haft lite konstig känsla i kroppen i helgen. Har umgåtts med fina människor som gör mig glad och det har gjort att jag kan omvända mina känslor från den jobbiga dagen i fredags med begravningen till något fint. Och bra.
Har inte planerat för mkt utan mest gjort det fallit mig in. Det måste vara det bästa som finns. Jag har känt energi och inspiration! Men den här veckan känns magen lite instabil. Känner mig stressad. Har en dag framför mig som ger mig obehag och stress. Fyfan. Försöker skjuta undan känslan men ju närmare man kommer desto värre känns det..
Ska försöka träffa min kära mor i veckan för lite bio och mys iaf. Hoppas det blir av. Å träning så jag håller huvudet över ytan. Nu ska jag käka middag hos Kiiiikiii.
Pusss på er ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

enbitavkakan

När du både vill ha kakan och äta upp den

RSS 2.0