Frääschh!

Känner mig fräsch i kroppen. Träningen känns bra just nu och känslan i kroppen är go. Känns tom bra idag fast jag hade vilodag och köpte med mig naturgodis (för mkt som vanligt) å tröck i mig det direkt när jag kom hem. Njöt knappt av det.
Och min bönröra blev så stark att det tom brändes utanför munnen. Oops. Ah det spelar ingen roll.
Ny dag imorn. Lite morgonträning innan jobbet och fortsättningsyoga på kvällen med Viktor.
Har jävla massa träningsenergi! Ska köra nåt hårt på torsdag, typ ben och axlar. Fredagar stavar morgonspinning som vanligt - underbart ♥! Sen ska jag försöka pressa in lite styrketräning efter jobbet innan vi ringer i helgklockan!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

enbitavkakan

När du både vill ha kakan och äta upp den

RSS 2.0