Veckans träning v.39

Måndag: vila (missade träningspasset)
Tisdag: morgonpromenad 50 min, tränat mage, kväll spinning 55 min
Onsdag: morgonpromenad 50 min, kickboxning 70 min
Torsdag: cykel + core 60 min (egen klass)
Fredag: morgonspinning 55 min
Lördag: vila pga förkylning. promenader
Söndag: vila pga förkylning. promenader

Den här veckan ska det bli spännande å se hur mycket tid man har att träna på. Eftersom jag går upp kl 6 varje morgon så skulle jag behöva gå upp vid 5 för att få lite morgonmotion. Annars hinner jag bara med klasser klockan 6 på kvällen. Aja. Nu ska jag ta en promenad i väntan på Malin som kommer sen. Då blir det kanelbullar på kanelbullens dag :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

enbitavkakan

När du både vill ha kakan och äta upp den

RSS 2.0