Världens mysigaste lördag

Åh jag har precis kommit hem från en helt underbar lördag. Jag träffade Ghaz i Vallentuna vid halv tio, sen traskade vi till Åbykyrkan (ja, jag tänker kalla den det..) och gick runt på loppisen som höll hus där i helgen. Skiitmysigt! Hittade två koftor haha. Farligt att gå på loppis i hösttider, gissa vad man köper liksom? KOFTOOOR! De kostade 50:- tillsammans så det var ju lurre.
Efteråt tänkte vi vara lite spontana och ringa på hemma hos Svennis. Vi föreställde oss att hans mamma skulle komma med morgonrock å ruffsig frille och öppna lite förvirrat eller att Sven himself skulle öppna i kalsipperna och röd i ögonen från gårdagen. Men vi ringde på och ingen öppnade. Jaha. då ligger karln däckad i Märsta. Fail på den då.
Vi gick ner till Vallentuna centrum och käkade lunch, Bella joinade oss, sen kom Sven som ett härligt bakismonster. Vi köpte god choklad och tog en promenix längst Vallentunasjön. Matade änderna med tacochips och njöt av sooolen. Sen splittrade vi oss, jag kollade in Svens nya crib sen hoppade jag på roslagsbananen och slumrade in. Nu är jag hemma, två koftor rikare och ska ta mig ut till Huggis för lite mysmiddag. Om den karln inte hade supit bort mobilen hade ju saker och ting varit mkt enklare må jag säga..
Men iaf. ORKA ATT MAN GLÖMDE KAMERAN HEMMA JUST DENNA FINA DAAAG! Märkte det när jag sprang till tuben. SUCK!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

enbitavkakan

När du både vill ha kakan och äta upp den

RSS 2.0