Tröttmössa

Äntligen får jag ligga i sängen och tycka lite synd om mig. Den här dagen har varit lite lökig. Igår var det ju inventering och sen lite aw kan man väl säga? Det var vi fan värda. Har man gått upp 6 en lördag så behöver man dränka sin trötthet i alkohol. Men att behöva vakna upp dan efter och vara flytthjälp var kanske lite sisådär. P flyttade ju från huggis till sätra. Jag var nog inge vidare hjälp iaf faxit. Men hans systerdotter Stella var där och vi lekte lite, stod på balkongen och tittade in i grannfönstrena och funderade vad de lagade för mat.

Sötunge!

Nu har jag landat i min gosiga säng med en stor kopp te och godis, massa tända ljus och Parlamentet är på. Sjuukt skönt. Känner mig lite ensam just nu. Det enda som saknas är lite kramar, en varm famn hade varit mysigt att ligga i.
Nu ska jag slappa vidareee. Pusss å kläm jag e ett släm


Kommentarer
Petter

I sätra finns en varm famn och ligga i :D

2010-10-31 @ 21:33:39
URL: http://hiphopfighter.wordpress.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

enbitavkakan

När du både vill ha kakan och äta upp den

RSS 2.0