Torsdag

Jaha då var det torsdag! Jiho, snart helg! Nu är jag en sån där nine to five-människa. Faast, eight to five snarare :)
Börjar få kläm på jobbet, det är kul när det finns massa å göra, för det är ju det jag vill. Ingen lust att ta 3 fikapauser innan lunch. Trodde att jag skulle bli en sån som bara kommer hem efter jobbet och dundrar i soffan och somnar. Men jag har varit grym på att sova ordenligt (okej, en del iaf..) och käkat bra, massa mellanmål och matlåda varje dag. Hihi. Tänk att jag också kan bli vuxen en dag. Dessutom har jag faktiskt tagit mig ut och tränat varje dag efter jobbet, förutom tisdags för då var det release för Lasse Fabel. Joho! Johej!
Har precis kommit hem från middag med mamma, hon var med på torsdagsspinningen och coren och bjöd på mat efteråt. Mums! Söt mamma man har!
Nu ska jag gosa i soffan i min stora stickade tröja och dricka chaite med mjölk. Imon är jag ledig men ska ändå upp klockan sex. Spinningklassen måste ju betas av fast man är ledig ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

enbitavkakan

När du både vill ha kakan och äta upp den

RSS 2.0