Tisdagslyx!

Shit vad lyxigt man har det ändå. Har varit sjuukt trött idag och såå nära att få spränghuvudvärk av massa grejs på jobbet och stress.. Kände hur det smög sig på under hårfästet och tryyyckte på. Men så tog jag mig i kragen, kasta i mig keso&russin-mellis och körde min tisdagsklass och folk var så grymma! Och vilken energi! Man har det så bra att få en sån här energi serverad på fat en regnig tisdag. Heja heja du som tar dig till en klass eller gymmet en dag efter 8 timmars arbete. Grymt bra disciplin!
Nu ska jag styra matlåda och hoppa i säng!


Kommentarer
Malin :)

Heja Karin, friskt humör! Skjortan hänger utanför!! heja heja heja!

2010-10-19 @ 23:13:32


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

enbitavkakan

När du både vill ha kakan och äta upp den

RSS 2.0