Söndagens brödbakning

Söndag är ju alltid söndag. Så jag pillade ihop en linssoppa och äppelbröd. Det här brödet är att DÖ för! Det har aaallt jag älskar i, russin, nötter, pumpafrön, linfrön å lite annat gött.
Helgen är väl slut nu och då är det dags för en ny vecka med förhoppningsvis jobb. Å massa goa pass! Bodypump först ut imorn kväll! Jag känner min kropp och veet att jag kommer ha känningar i benen imorn. Vad kul att det ska köras Bodypump då, bränna av första lååånga låten med ben. Ha. Ha? Men man sover ju gott om natten iaf!
Nästa vecka ska det bli kallt säger dom. Och jag går i vinterjackafunderingar. Och Malin har lämnat landet igen :( MEN med en snygg Mac och lite stolthet :) puss på dig!
Jaha, nä men upp klockan 6 imon då. Tack för mig den här gången.


Kommentarer
Pauo

Gotti gotti! <3

2010-10-12 @ 01:04:21
URL: http://paulinalovfelt.blogspot.com/
Malin :)

VARFÖR var inte jag där?? !!

2010-10-12 @ 14:48:20
Malin :)

<3 <3

2010-10-12 @ 14:49:59


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

enbitavkakan

När du både vill ha kakan och äta upp den

RSS 2.0