Snöig fretag

Idag är det fredag och det innebär morgonspinning 06:45 som vanligt. Alla körde på skitbra och var så jäla grymma. Mye var med idag och hon kämpade på! Ska bli skitkul å ha en träningsdam nu som man kan ringa å peppa upp för ett passa SatsAfro eller nåt hihi.
Jag känner mig lite mör däremot. Lite seg i huvet. Äh. Ledig idag så jag ska bara njuta av den här dagen! Pysslar lite i lägenheten, betalat av ett par räkningar, men jag häänger verkligen på en tunn tråd till den 25:e. SNART DÄR! SNART DÄÄR!
Nu ska jag käka lunch med kära mor. Ska hinna med att blogga på tidningen och kanske pyssla lite med kulturhus-projektet?

Ingen har väl missat snön? :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

enbitavkakan

När du både vill ha kakan och äta upp den

RSS 2.0