Pysseldaag!

Min mamma e föör go♥. Hon har hjälpt mig idag me massa. Vi har röjjt hela min lägenhet och lagt upp hundra kilo på vinden och slängt trettioelva tidningar och rensat balkongen och fixat mitt överfulla vitrinskåp så nu e d äännu finare. Det trodde man inte att det kunde bli :)
Ashtangayogan imorse gick verkligen grymt bra. Hade sjukt bra styrka i kroppen fastän det var bodypump igår och benen var lite så där goa och möra. Blir nog promenad imon tror jag. Jag hoppas att jag ska hinna pyssla lite me spinningklassen innan tisdag oxå så d blir lite action i programmet!! OOOH!

Det var denna söndag. Än är den inte slut. Hoppa på tuben strax!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

enbitavkakan

När du både vill ha kakan och äta upp den

RSS 2.0