Önska sig lite?

ÅÅh. Precis nu skulle jag vilja ha en vetekudde. En sån där varm, mjuk kudde att lägga på magen. Det måste ju vara det skönaste som finns i världen! Min mage e alltid cäpä så den skulle alltiiid ligga på magen om jag hade en. Nu värmer jag alltid tekoppen på magen för att d e så skönt. Vad ska jag annars lägga på? En ljuslykta eller haha? Det kan ju vara nåt att önska sig i julis? Men HÖGST på listan är en ordentlig pulsklocka! Så du vet mamma :)
Nu ska jag försöka leka Mulle Meck och lösa stoppen i karet..suck. Vad fan ska fastighetssnubben BARA vara tillgänglig 9-16 fööör!?!


Kommentarer
malin :)

kanske sitter det en liten nisse i oslo och syr en vetekudde just nu.. vem vet! :P haha

2010-10-26 @ 15:03:22


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

enbitavkakan

När du både vill ha kakan och äta upp den

RSS 2.0