Onsdag. Jahapp?

Vad är det frågan om med det här vädret? Gick till SATS stadshagen och höll på att blååååsa bort. Buh? Haha hej vilken rolig blogg. Skriv om vädret vettja Karin? Det har väl ingen annan skrivit om? Jaja.
Det har jobbats hela dagen, kom hem och drog direkt till gymmet och tänkte köra rygg och triceps. Men när jag var på sista seten på rygg så blev jag hungrig så då sket jag i armarna haha. Vandrade hem i blåsten med en bar & banan istället hihi.
Nä nu känner jag att jag måste svara på lite mail och köra duschen innan man kan kura ner under duntäcket. Ömma fötter idag igeen. Man borde faktiskt ha stegräknare på jobbet och kolla hur många steg man går om dagarna. Sen borde man faktiskt ha en fotmassör som väntar hemma på en när man kommer hem från jobbet. Man springer ju som ett jävla bud hela dagarna i den där byggnaden ute i Skarpnäck :)

Massage tack?
Imorn är det torsdag - betyder cykel och core och halvdag på jobbet! Tiiihiii. Dee ni!


Kommentarer
Axel

Vilken Hint

2010-10-28 @ 08:37:28
Kakan

...om att ha en fastkedjad massör hemma? vore najs :)

2010-10-28 @ 21:53:33
URL: http://enbitavkakan.blogg.se/
Linda

Den massagen ser ju nice ut. Precis vad min pajade kropp skulle behöva!

2010-10-31 @ 01:59:39
URL: http://baduizm.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

enbitavkakan

När du både vill ha kakan och äta upp den

RSS 2.0