Olle <3

Jag såg inte Idol i fredags och följer inte religöst direkt men kul på att se på ibland. Nu ligger jag under monstertäcket och petar i mig frukost och reprisen av Idol rullar i rutan. Så kommer Olle upp och river av Talking about a revolution (e d rätta titeln??) och man blir ju så lycklig! Han har en sån underbar raspig röst att jag inte skulle tveka 5 sek på att köpa hans skiva och bara dregla mig igenom den!! Jag funderar om han gjorde den bättre än originalet...!? Heja heja bagaren ♥



Kommentarer
N

Han är så duktig, blev helt stum första gången jag hörde honom...

2010-10-10 @ 16:10:32
URL: http://nikolinastenstrom.blogspot.com/
Malin :)

SnyggOlle! :P

2010-10-13 @ 14:07:14


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

enbitavkakan

När du både vill ha kakan och äta upp den

RSS 2.0