Mjuk torsdag.

Äntligen en skön kväll. Det behövdes. Efter jobbet var det cykel och coreklass och det gick la braa. Sen lite stressigt mötte jag upp Kiki och vi skulle på möte på fastighetskontoret men kom dit försent och det var tydligen helt omöjligt att komma in i byggnaden. Den inspelade rösten bad oss om och om igen att ringa någon genom porten. Och när vi gjorde det så började rösten snacka skit igen. Fy fan för teknik.
Men det var rätt bra iaf. Snacka lite skit med Kiki, virra runt på ICA, kom hem, lagade god mat och satte på massa tvättar. Mellan tvättarna hann jag tom med att njuta av en chaite med mjölk och mörk mintchoklad. MAAAH gott! Svara lite på mail, planera in klasser, kolla julschemat osv. Nu är kalendern fullklottrad. All möjlig skit är nedkluddrad i den, allt från utbildningar till vick till teatrar, möte med tidningen and soo on. Så med andra ord - om jag tappar kalendern nu så kommer jag ligga i fosterställning i min säng och aldrig gå upp igen. Därmed basta. Åh basta hade varit skönt..får flörta in mig i Kikis källarbastu med solstolar snarast. IIH!

Godnatt, nu ska jag stoppa ner huvet i Alfahannen (mjaa boken alltså) och sova.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

enbitavkakan

När du både vill ha kakan och äta upp den

RSS 2.0