Lördagstrött?

Tjingeling!
Lördag dåra. Hm. Jaha ni sitter inte vid datan å häckar? Ni är ute å super? Jasså. Ja om man hade pengar så kanske. Eller...nja. Är hos päronen och har käkat gryyymt god lasagne och kollat på film och svullat godiis! Nu är jag såå trött så jag kan inte hålla nåt öga öppet. Laddar om för imorgon tänkte jag få lite nostalgi och besöka SATS Väsby och köra ashtangayoga med Roaida. Det var INTE igår. Har saknat den klassen. Faktiskt. Roaida är en himla bra yogainstruktör.
God natt för imorn är det söndagsmood!
Pussåkrams


Kommentarer
Axel

Alltså jag satt framför skärmen båda dag och kväll :P

2010-10-24 @ 14:10:21


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

enbitavkakan

När du både vill ha kakan och äta upp den

RSS 2.0