Lööööda & crosstraining

Åh vilket mysigt väder man såg när man drog upp rullgardinen! Har legat i sängen och ätit frukost och läst tidningen och laddar upp för crosstraining halv elva. Fyfan, vad jag har hört om den klassen så kommer det vara mördande. Ajaj. Men jag ska ta i utav helvete har jag bestämt mig för. Min belöning efteråt blir en mysig våffelbrunch på Strand med bror :) så jag får ju ta i som faan så man är hungrig sen tänkte jag hähä. Nä nu ska jag iiinte vara en tidsoptimist och missa klassen,  jag är ju dessutom på väntelistan, så då gäller det att vara där i tid!
Heja mig, heja mig, heja mig!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

enbitavkakan

När du både vill ha kakan och äta upp den

RSS 2.0