JobbKakan?

Egentligen skulle jag inte vara förvånad om jag vore trött. Men det är jag inte. Kan ha att göra med att jag precis drog i mig lite kvällskäk, kesoröra å tonfiskmacka. Det är ju min "middag". Gud, att hoppa in i såna här rutiner är verkligen ett slag i ansiktet från att ha all tid i världen. Och hör på mig, jag har tagit mig igenom två dagar av det bara och redan besvärad haha. Ah, upp sex idag och kört igenom jobbdagen, åkte direkt till Marie Lauveau(stavning!!??) på Lasse Fabels release för sin nya diktbok. Åh, vad härligt att han e tillbaka i toppform!
Förbi ICA på vägen hem och köpa euroshopper-tonfisk och har diskat mitt berg i köket som har gjort att jag inte kommit in i kylskåpet eller papperskorgen. Haha..de är lätt att låta det spåra ur..
Nu ska jag slänga ihop lite tonfiskröra och dyka ner i sängen. Ska ju upp klockan 6. AAAGGHH!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

enbitavkakan

När du både vill ha kakan och äta upp den

RSS 2.0