Hamsterhjulet

Måndagskväll. Tränat. Badrummet är fullt av blöta träningskläder på tork. Matlådorna diskade och fyllda igen. Mellislådorna, frukten och makrillen framplockade. Diskat och bortplockat i rummet. Jahapp. Hamterhjulet är i rullning. Men jag gillare av nån anledning. Man känner sig liksom lite viktig, lite nyttig, alltså att man gör någon nytta. Det känns rätt gött faktiskt och jag brukar alltid gå efter magkänslan och så länge det känns rätt schysst att gå upp klockan sex för att åka till jobbet så kör jag på. Det var vad som kändes piss förra gången ju. Då måste man skita i det och hitta nåt annat som man mår bra av. Nu tragglas jag med att hinna med allt småpyssel jag vill göra på sidan om. Men det är väl en sorts spänning det med.


Kommentarer
Linda

Damn girl! Du är såååååååå ambitiös. Kommer du och hälsar på oss snart :) We miss you

2010-10-20 @ 12:34:51
URL: http://baduizm.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

enbitavkakan

När du både vill ha kakan och äta upp den

RSS 2.0