Fredagspigg!

Imorse var jag uppe 05:55 för morgonens spinningpass. För en vecka sen så kunde jag inte sova på torsdagskvällarna iom klasserna men nu är jag ju uppe klockan 6:00 varje dag. Haha. Det trodde jag fan aldrig.. Men en powernap satte mig i schack igen!
Är lite ledsen i örat för att det inte finns nån lunchyoga idag :( och därmed blir jag kluven - lunchstyrka eller crosstraining imorn bitti?? ÅÅh om bara Malin kunde svara om när vi ska ses.
Hejjahejja nu är det snart helg och känner just nu vilken lyx det är att ha tid att kolla mailen och svara/skicka, läsa bloggar och blogga själv. Jipiie!

Bjussar på en bild från Buggan, då frillan var grym och kroppen var brun.
Pussåkläm på er!


Kommentarer
linda

Fan vilken nice frilla karin. Cool Baby ;)

2010-10-12 @ 00:53:28
URL: http://baduizm.blogg.se/
Malin :)

Beckhaaam!! haha

2010-10-13 @ 15:52:26


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

enbitavkakan

När du både vill ha kakan och äta upp den

RSS 2.0