Crosstraining

Kul med crosstraining ju! Gött att jag tog mig dit! Vi försökte skrika och peppa varan lite, det var ju ett par-tre instruktörer som var med på passet, Oskar PT:n e ju en jävel på att värva folk till klassen, det var ju 15 pers i kö igår kväll haha. Det var fokus på bål vid stationerna, lite upphopp och armhävningar (HAT HAT HAT!) och lite hopprep. Rolig klass! Jag gillar att köra ut sig på varje stationer, man försöker peppa sig 70 sek på varje station. Bah bita ihop och känna svetten rinna och kroppen svida :)
Sen bjöd jag ut min kära bror på brunch på Strand. Sjukt mysigt! Och sjukt gott! Fyfaan vad jag åt! Vi tog mat två gånger sen tog jag våfflor två gånger med chokladpudding, maränger, äppelmos och nötter på. PLUS te med kaka till haha. Nä men det var det värt, behövde ju fylla på efter crossen fifan! Sen promenerade vi längst Söder Mälarstrand i fina vädret. Härligt förmiddag, sällan jag träffar bror min på tu man hand.
Nu är vädret fortfarande grymt så jag ska riva av en grym promenad så man kan bli hungrig senare, för nu har maten lagt sig i magen men mat lockar ju inte direkt. WÖööhh!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

enbitavkakan

När du både vill ha kakan och äta upp den

RSS 2.0