Adidasbraller

Idag har jag köpt ett par träningsbraller jag jämt har velat ha! De här klassiska Adidasbrallerna som alltid funnits i massa olika glada färger men alltid kostat typ 500:- så när man har pengar har man väl aldrig tänkt att köpa just såna. Men en fin dag som denna var de på rea! De är grymma och de ska jag gå till träningen i och ha på mina powerwalks i höstvädret :)
De är som de här på bilden fast med rosa/röda ränder. Det var enda färgen som fanns som var rea, förutom svarta med guldränder. Palla svart liksom. Lugn mamma, det är öppet köp på dem :)



Kommentarer
Linda

Oh vad snygga! Skulle gärna ha ett par svarta :)

2010-10-16 @ 01:38:20
URL: http://baduizm.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

enbitavkakan

När du både vill ha kakan och äta upp den

RSS 2.0