Yogasöndag

Nu har jag invigt min yogamatta - AND IT ROOOCKED! Asnajs, å när man gör solhälsningar och går ner från plankan till uppåtgående hund så hinner man insupa lite rökelse-dofter från yogamattan lagom till man kommer upp till hunden. WOHO!
Den gröna är min (såklart)

Nu är det jag som är tidsoptimisten och inser att jag ska åka till päronen och käka middag på fars dag om en timme typ. Innan hade jag tänkt lägga upp ett nytt spinningpass. Nu ska vi se om jag hinner pussla ihop nåånting. Hade ju varit skönt att beta av det innan veckan börjar och jag inte har någon tid till det.
Lite goda nyheter en söndag som denna, är att en go yogainstruktör ska ta över en av mina favvoklasser! Så nu har jag en ny favoriitklass i veckan att boka in mig på! Grymt Freija :)

 

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

enbitavkakan

När du både vill ha kakan och äta upp den

RSS 2.0