Trötttjej88

Jag skulle ju ge ganska mycket för att få ligga kvar i sängen nu. Inte för att jag inte vill åka till jobbet, men för att min hjärna inte hänger med på allt nu haha. Har iaf gjort en grymt god smoothie med ananas å banan och kiwi, linfrön å allt möjligt man kan slänga ner. Morgonteet surplas i. Nu måste jag borsta tänderna, klä på sig å hålla pååå!
Stressdag idag, jobb till 15, klass 16.30, kvartalsutbildning på spinningen 20.00 ikväll. Båh. Sen hem, sova, upp och riva av klassen 06:45 imorn bitti, jobba, kvartalsutbildning lördag morgon, klipptid...blablablabla...

Klä-på-sig-dags! :)


Kommentarer
Manlig Livsstil

Sv. Skorna anländer i december!

2010-11-12 @ 18:00:31
URL: http://pacemakers.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

enbitavkakan

När du både vill ha kakan och äta upp den

RSS 2.0