Skynda! Jäkta!

Fan va skönt det vore om man kunde dra tillbaka tiden. Bara litegrann. Ibland bara nån timme. Ibland år. Bara för att få EN chans att ändra nåt. Nåt litet. Eller nåt helt avgörande. Nu går tiden för fort. Hinner inte med! Försöker gripa tag, hålla fast, njuta av det som händer precis just nu.
Försöker prestera, men hinner inte vila, då finns det ingen ork.
Men hinner inte. Känner inte. Intalar mig att jag gillart men gör jag det? Pressar på. Kör på högsta växeln.
Hinner inte känna. Eller tycka. Smaka. Eller hata. Gasa bara.


Kommentarer
Pauo

Men vi måste göra tid för varandra kära du... för snart åker jag och blir borta till första maj som det ser ut nu! :O

2010-11-30 @ 12:55:40
URL: http://paulinalovfelt.blogspot.com
Petter

Du får andas och prioritera gullet!

2010-11-30 @ 13:33:27
URL: http://hiphopfighter.wordpress.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

enbitavkakan

När du både vill ha kakan och äta upp den

RSS 2.0