Opepp

Ögonen hänger till knävecken och datan vägrade bränna min nya spinningskiva idag 20 min innan klassen började. Piss. Min morgon började med efterblivna människor i Gullmars som STÅR I KÖÖ I 20 METER och sen stör sig när man går med sista gänget på i bussen. Det e inte som att ni inte får sitta i bussen!??! KOM IGEN! Jävla irriterande svennefasoner. Stå i ringlande kö för en buss? Alla får ändå sitta, det är ju en jävla dragspelsbuss, ställ dig i busskuren som en vanlig människa och gå på bussen som alla andra gör. I förorten ( hehe).
Ja det är väl inte en perfekt dag direkt haha. Den här veckan är så jävla proppad och jag är stressad som fan. Men. Ser knappt fram mot helgen för att den e så full också haha. Söndag vill jag ligga i min säng typ HELA DAN utan att röra mig. Hoppas det går :)

Nu skulle jag LÄTT kunna somna men måste göra matlåda OCH öva på nya coreprogrammet som drar igång imon. Jipie. Jipie för den här veckan.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

enbitavkakan

När du både vill ha kakan och äta upp den

RSS 2.0