Myslördag

Jag har haft skönste lördagsmorgonen. Sov som en klubbad säl och vaknade av mig själv vid 8. Men SKÄRPNING! Tvingade mig att somna om och vaknade en timme senare, gick upp, gick ut, powerwalk på 70 min. Det är sjuukt fint väder ute, molnfritt och soligt men lite frost ute så jag höll på att frysa skinkorna av mig men.. Nu har jag hällt i mig en smoothie och äggmacka. Haha varenda detalj är viktig å veta :) nu ska jag smälta allt lite, sej svida om och dra till Hornstull och yoga lite tänkte jag.
Jag trodde att Hälsomässan i Älvsjö var den här helgen. Jäääla tur att man sett fel. Det är nästa helg. Brukar gå på den varje år, ska bli najs. Käka lite smakprov, kolla in nyheter inom träningsbranchen, kanske kolla efter nån bra massageutbildning, kanske köpa nå träningskläder eller tillbehör. Har man tur kanske de har specialpriser :)
Aja, nu måste jag packa ihop för yogaa. Puss&kläm!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

enbitavkakan

När du både vill ha kakan och äta upp den

RSS 2.0