Grå söndag - men bara utomhus!

Asså vilken jävla burrig tråkdag idag. Haha. Tack och lov har jag haft en asmysig söndag so far. Vaknade upp ute i Sätra med en tok haha, jordgubbar och te i sängen och sen bar det av mot holmen, mötte upp far och åt varma mackor på ett litet mysigt fik. Sen burrade vi vidare i pissvädret till Seriegalleriet och såg Rocky-utställningen. Skitrolig utställning, några av de bästa stripparna var med. Och jag fick en signad bok, tack snälla :)
Nu försöker jag värma upp mig med värmeljus och varma strumpor. Känner mig lite sliten, blev sjukt mycket vin igår på middagen ute i Sätra. Undrar om jag ska gå på yoga eller om jag kommer tappa balansen i hunden och slå arslet i golvet? Jag kanske fastnar mellan de här mjuka kuddarna i sängen istället? Det är ju helt okej det med kan man ju säga...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

enbitavkakan

När du både vill ha kakan och äta upp den

RSS 2.0