Frillan!

Idag har jag varit på Hälsomässan i Älvsjö. Inte liiika bra som det brukar vara . Det var i en mindre sal (tror jag iaf..) och därmed var det färre utställare och alla olika gymkedjor fanns inte med. Bara typ Flex och Planet Fitness. Annars var det mest fokus på skönhet/hälsa och kuckelimuckmediciner och tandhygien och massage/kiropraktorer. Årets tema var passion så jag vetifan, jag hängde inte med. Hård träning är väl mer passion än manikyr!? Aja, jag kom iaf hem med en ny jääättefin yogamatta och lyckades flörta till mig en lika fin yogaväska i naturvit. ÅÅÅH måste gå på yoga imon! MÅSTE MÅSTE♥
Fan, det blev en påkostad dag idag. Handlar för pengar jag inte har. Suck. Men jag var ju fan tvungen att klippa/raka/färga mig! Såg ju ut som en jag-veti-fan-vad. Så här blev det ungefär :)
Det ska vara en lite sol inrakat. Färgen kommer bli bättre när
jag tvättat håret en vända, vilket jag gärna avvaktar lite med för
det är ett mindre projekt att föna
dreadsjävlarna efteråt.
Färgerna blev iaf jättebra! Fin kastanjbrunt och lite mörktrött
som inbland går i lite violett kunde jag se. Lilla polisongen blev blekt för ovanlighetens skull. Blev en schysst kontrast!
Nu är jag laddad för grått väder :)


Kommentarer
linda

Okej Karin...du vann! Du bräckte mitt rödfärgade hår :) Lägger inte ut bilder på baduizm-bloggen men kanske kan lägga ut på bildbloggen. Ska be Can hjälpa mig att ta ett kort :)

2010-11-14 @ 00:59:12
URL: http://baduizm.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

enbitavkakan

När du både vill ha kakan och äta upp den

RSS 2.0