Freiday

Åh freeeedaag! Jag har alltid känt fredagskänslan. På nåt sätt. Eller mest brukar jag känna söndagskänslan. Men idag är det fredag och idag är jag ledig. Har haft min morgonspinning imorse, EN plats från full klass. DAMN! Ni e underbara kära f-plankunder ♥
Imorse kände jag träningspulsen pumpa. Ville gärna köra vidare nån muskelgrupp efter spinningen men tänkte att jag ska riva av någon träning i eftermiddag istället. Hem och gosa lite istället. Först blir det lunch med mamma vid ett. Wie! Idag har väl folk halvdag? Jag har HELDAG. Ville bara säga det..
Dusch & häng i soffan nuu. Ha en grym fredag.
PUSS!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

enbitavkakan

När du både vill ha kakan och äta upp den

RSS 2.0