Fettprocent

Idag efter min klass så mätte jag min fettprocent på gymmet. Lite spontant så där, tog typ 20 sek och man får ta resultatet med en nypa salt. Egentligen behöver man ju inte mäta sånt där. Det ska ju vara om man är speciellt intresserad av det, om man kanske är överviktig och behöver se svart på vitt hur jävligt det egentligen är i kroppen, eller om man tränar i body fitness och behöver bli av med mer underhudsfett inför tävlingen. Mja. Man gör som man vill. Kul att testa iaf. Jag var väl nöjd med resultatet, jag är inte överviktig och lever ju bra satteee...
Jag gick hem med gott samvete och drog i mig en marabou chokladkaka med en kopp te :)



Kommentarer
Mor

Var det 5 kronans choklad.... mums. Imma gillade inköpet!

2010-11-18 @ 21:27:01
Petter

Till "mor" : Yes det har jag redan fått bekräftat att det var :)

2010-11-19 @ 00:04:12
URL: http://hiphopfighter.wordpress.com
linda

UNDERBARA MÄNNISKA!!!! Tack för ditt stöd och din förfrågan om jag behöver hjälp. Jag ser fram emot en fika snart i alla fall :) Kan du i veckan?

2010-11-20 @ 23:14:37
URL: http://baduizm.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

enbitavkakan

När du både vill ha kakan och äta upp den

RSS 2.0