En go torsdagskväll

Kompis det går bra nu. Ja på vissa delar iaf. Näääästan fulla klasser idag på spinningen och coren. FAN vad bra folk är. Hittar ner till källargymmet när kylan kommer närmare och dagarna blir mörkare. Hoppas ni stannar :)
Mammsen var med på klassen idag och jälar vad hon körde. Körde sig tomatröd på coren, hejja mamma! Efter klassen och lite tjatter på gymmet med folk så blev det middag på Cafe Fix. Nu ligger jag raklång i soffan. Lyxigt att ha jobbat, tränat, käkat middag och klockan var bara sju. Vad sker? LYX!? Karin du är inte 45 år..suck.
Verkar som att man får nattsällskap inatt. Mysigt. Men. Ett problem. Jag lovade morgonspinnarna ny musik till imorn. Och det kommer det icke bli. Har fanimej inte hunnit. Bajs oxå. Hoppas de glömt bort det. Eller så slänger jag in nån låt imon bitti om jag är vid medvetande vid kl 6 och minns det.

Fan vad jag saknar den här sidecuten och färgen.

Boka klipptid imon fan!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

enbitavkakan

När du både vill ha kakan och äta upp den

RSS 2.0